Via een strak stappenplan wordt via concept mapping en prioritering de doelen vastgesteld. Geanalyseerd wordt welke groep stakeholders de meeste waarde hecht aan bepaalde doelen. Dit geeft inzicht in het draagvlak en kansen voor "laaghangend fruit", oftewel: op korte termijn snel scoren en de meerwaarde aantonen van het traject. Dit geeft inzicht in korte en lange termijn doelen voor de organisatie. Een groot deel van de SAITO-aanpak gebeurt digitaal waardoor een groot aantal stakeholders bereikt kan worden. In een genoemd voorbeeld zijn 800 medewerkers digitaal bevraagd en hebben zo input geleverd in de strategische besluitvorming.
Weblog ten behoeve van Dé Managementconferentie op 10 en 11 april 2013 in Hengelo
vrijdag 12 april 2013
SAITO - Strategisch Advies voor Innovatie van Training en Onderwijs
Via een strak stappenplan wordt via concept mapping en prioritering de doelen vastgesteld. Geanalyseerd wordt welke groep stakeholders de meeste waarde hecht aan bepaalde doelen. Dit geeft inzicht in het draagvlak en kansen voor "laaghangend fruit", oftewel: op korte termijn snel scoren en de meerwaarde aantonen van het traject. Dit geeft inzicht in korte en lange termijn doelen voor de organisatie. Een groot deel van de SAITO-aanpak gebeurt digitaal waardoor een groot aantal stakeholders bereikt kan worden. In een genoemd voorbeeld zijn 800 medewerkers digitaal bevraagd en hebben zo input geleverd in de strategische besluitvorming.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten