dinsdag 9 april 2013

De avond ervoor....

Ik weet niet hoe het bij U is, maar de avond voor een CVI conferentie heb ik altijd een beetje "bijna jarig" gevoel. Wat gaat er gebeuren, wie ga ik zien en wat ga ik leren?
Voor de gemiddelde Nederlander is een CVI conferentie iets volstrekt onbekends, dus regelmatig moet ik ook uitleggen dat het DE conferentie is, ongeacht of het de management of de ICT conferentie is.
Deze keer verkneukel ik me vooraf eigenlijk nog meer.....wat ik weet wat u om uw nek heeft hangen..zo'n kleurrijk keycord. Verontschuldigingen vooraf dat de kleuren niet passen bij uw stropdas of blazer...maar ik ben blij.
Op dit moment zit ik aan de keukentafel me voor te bereiden op morgen en overmorgen. Vanzelfsprekend heb ik mijn programma geprint in mijn tas zitten, weet waar ik slaap en de verschillende apparaten liggen aan de lader.
Sociale media is ook in deze tijd (mits handig gebruikt) erg leuk om de voorbereidingen van een aantal mensen mee te maken. Ook ik martel nog over die 12 minuten Pitch (daar waar ik meestal aan een uur nog tijd tekort kom) en kan heel slecht inschatten hoe lang of hoe kort 12 minuten duurt.
Voordeel van 4x12 minuten is wel, dat als een van ons echt slaapverwekkend is...dat maar 12 minuten duurt, terwijl anderen dan nog 33 minuten langer duurt.
Kortom, ik ga mijn "vriendenspeldje" even oppoetsen, mijn koffer pakken, mijn badge klaarleggen en vol verwachting slapen om morgen heel veel nieuwe en bekende mensen te zien.
Tot zo!!

Oh,  en....denk erom he....diegene wiens telefoon afgaat tijdens de Keynote, geeft mij een drankje!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten